"Tytöt on vähän puuhastellu"

 
"On herättänyt Terhin beatboxaamaan."
 
"HA HA HA HA HA" "WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO" iha himmee yskä
 
"EI NOIN PIENIKSI NIITÄ VITUN PERUNOITA niin siis mulle se on ongelma." ilmeisesti perunat voisi paistaa myös itse.
 
 
"anaaliyhdyntä on vasta seksii" hihihihihihi
 
 
"on varmaa jostaki ohimennen heilahtanu"
 
paskat MM-biisit on joka fakin raossa? oon joo öissä töissä ja vedän vitusti kannusta samppanjaa.
 
HAHAHAHRHÄRÄHHÄRHÄRHÄRHÄRHAÄAEÄAEÄAÄJÄAÄEJAEÄH
 
MITÄ
 
VITUN
 
SIKALANAVETTANAURUA
 
siis vähän niinku jotai katkarapuja ois tungettu tosi pienee ämpärii ja sit ne kaikki räkäsesti nauraa ja sitä keskimmäistä sattuu korviin ja vituttaa. ne on siis elävii ne ravut kaikki.
 
ISOB: "olette kaikki äänestyksessä"
 
"meillon plussaa" "mis, näkyyks jotai?" "kenel on plussaa"
 
"vittu ihan sama"
 
tsukitsuki tsukituki IIIiaaa IiiiiIiiaaa baila bailatino beach beach ee ee ee
 
"toi on halpaa" "mitä vittua se tekee"
 
"tuu tänne" "mee sinne, danyl on asiaa"
 
"hei turpa kiinni!" "hei kuunnelkaa" "TURPA KIINNI"
 
"TSCHIETzä mMitä?" "tää on amandan juhla" "MDÄN PTÄÄ ARVSTAA SITÄ" "TIETSÄMITÄ" "AAMANDAN BILEET" "SITÄ MÄ OON AINA SANONU"
 
emmäsitäsano.
 
"Missä viinapullot on?"
 
Tuuli tuule sinnä missä muruseni on  *KKZZHHHH* isoveljen KHSHS
 
Ai vittu mikä rapee kireä ja karhee naisen rääkyminen. Cheese, mikä synnytys. Toivottavasti ei käyny mitää.
 
"Hampaita on kiva tyttöö" "Fritsuja on kaula täynnä, tytöt on vähän puuhastellu"
"Sillon se joku famous, fäimös äijä"
"Se on se komee. Muttei kuitenkaan mun makuun. Ei niinku ulkonäöltään. Mut siis emmä oo sille, emmä oo sille, eikä se oo mulle. Emmä niinku yleensä ihastu ääää niinku noihin kiltteihin ja huomaavaisiin miehiin."
*röyh*
 
hihihihihi
 
Dialogi kahden aikuisen välillä liittyy kiimaisten fritsujen peittämiseen. Ilmeisesti hammastahna auttaa. Joku jäbä nukkuu jossai. Kai se on sammunu belti gines johonki.
 
isoB "suoraan toiselle kierrokselle" munakomppi ja -riffi taustalla säestää isoveljen äänestysanalyysiä: "kirjoita tekstiviestiin asukkaan nimi ja lähetä se numeroon 17156 tai soita numeroon"
 
munakomppi jatkuu, miksei se lopu?
 
aa tää koko shöy loppu. mä luulin et tää ei lopu.